Retur og angrerett

Retur av produkt:

Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt selv etter at du har handlet.

Hvis du skulle være uheldig med å motta en vare som ikke fungerer som den skal, er vårt mål å behandle returen din så effektivt og raskt som mulig.

For å hjelpe deg med denne prosessen har vi satt opp en enkel veiviser.

Hvis du bruker denne veiviseren, vil du øke sjansen for at vi kan løse din sak, også før du sender den til oss.

Angrerett og salgs- og leveringsbetingelser. 11: Produkter bestilt på spesielle dimensjoner fra produsenten returneres ikke.

Mottatt feil vare

Hvis du har mottatt en annen vare enn den som er spesifisert i ordre- / leveringsbekreftelsen, kan du sende en e-post til retur@haaheimvvsas.no og be om retur av varen.

Beskriv hva som er galt. Du vil motta en e-post som bekrefter feilleveringen og hvilken returadresse du vil velge.

Skriv ut bekreftelsen og legg den til varen som skal returneres, så bytter vi den så snart vi mottar den.

Du vil deretter motta informasjon om hvordan du løser problemet så snart som mulig.

Vare skadet under transport:

Hvis varen er skadet under transporten, gjør du følgende

-Du må ta vare på emballasje så vel som produktene.

-Registrerer en retur med Haaheim VVS AS.

-Når du har godkjent retur, vil Haaheim VVS AS oppgi riktig returadresse og gjeldende leveringsmetode. Ta med deg ut en skadeoppgave.

-Postens / Medbringer skaderapport sendes til Haaheim VVS AS sammen med godkjent retur fra Haaheim VVS AS i samme forsendelse som den skadede varen.

Loven sier at du gjør ting “innen rimelig tid”, og vi lar deg tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra datoen for mottak av varen.